Handledarmöte i PA

Jag brukar alltid ha möte med min handledare i projektarbetet på måndagar kl. 13.40. Men eftersom jag inte hade något annat än italienska idag, som börjar 15.15, så pratade jag med min handledare förra veckan och vi ändrade tiden till 14.40. Satte mig här i datorsalen och surfade runt lite, helt plötsligt står hon bakom mig och skriker "Niina!". Haha jag blev skiträdd! Hon började prata om hur hon suttit och väntat på mig sen 13.40 och att vi skulle ha mötet.. Haha stackarn hon har suttit och väntat på mig hur länge som helst ju! Men då påminde jag henne om att vi ändrat tiden och så sa hon "Ja, justeja.." och så sa hon att hon skulle gå och vänta på mig tills jag va klar här. Haha.. Det va faktiskt lite kul, hon är så virrig! Men nu ska jag gå iväg till mitt handledarmöte.
Efter skolan blir det ännu mer utbildning, fast inför jobbet då! Köpte en macka förut som jag ska äta till middag medan jag går bort dit. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback