God afton!

Sitter här hemma, har precis kollat på NCIS, det va bra som vanligt! Har fastnat för det ganska rejält, men det finns ju förstås andra serier jag tycker om mer..! Ska snart återvända till tv:n och glo på den resten av kvällen! Hehe.. Gjorde en riktigt god smoothie innan NCIS började, mums! Den va otroligt god! Jag är en naturbegåvning på att göra smoothies, hehe..

Förresten, jag har MVG i svenska C! Fast det visste jag ju redan innan jul, men vi hade betygssamtal idag och det är alltid roligare att höra läraren säga det! Han sa att allt jag gjort har varit jättebra under kursen och att han hade väl inget mer att tillägga förutom att jag har ett MVG då. YES! Fyfan va jag är bäst!

Nej, nu ska jag återgå till tv:n. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback