Glad!

Jag sökte jobb för kanske en månad sen eller nåt sånt. Fick ett mail lite senare om att jag va välkommen till en gruppintervju torsdagen den 3 januari. Väl där fick alla som deltog lite information och vi fick även veta att vi blivit utvalda utav ca 500 sökande. Så dom hade bjudit in ca 80 personer att komma in på gruppintervju. Hur som helst, jag tyckte att min gruppintervju gick väldigt bra! Efter gruppintervjuerna skulle dom prata ihop sig om vilka som skulle få komma in på ytterligare en intervju, men att det skulle vara enskilda intervjuer den gången (såklart).
Bara någon timme senare ringer dom mig och frågar om jag vill komma in på anställningsintervju under morgondagen! Jag svarade ju självklart ja och så va jag på anställningsintervju igår. När jag satt och väntade på att det skulle bli min tur pratade jag med en av dom som skulle intervjua mig och han sa att vi kommer få reda på om vi får jobbet eller inte under nästa vecka, troligtvis redan på måndag. Så gick jag då in på min intervju och det kändes bra. Efter intervjun fick jag vänta i rummet i någon minut medan dom pratade ihop sig lite och när dom kom in i rummet igen fick jag följa med in på chefens kontor. Väl där inne så sa han att jag får jobbet! :D Kul!

Bra start på 2008 i alla fall! Kan verkligen inte klaga :) Ha en trevlig sista helg innan skolan börjar igen! Vi är ju lediga på måndag också, så jag har en extra dag till att slappa, skönt! Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback