Första dagen i skolan för detta året avklarad!

Jaha jag som tänkte att "gud va trist skolan börjar igen".. Trodde att det skulle bli riktigt tråkigt! Men det visade sig bli en riktigt bra skolstart! Det började med marknadsföring, en ganska soft lektion faktiskt. Skulle haft psykologi efteråt men gick och pratade med läraren och hade betygssamtal istället. Han hade rättat provet jag gjorde innan jul och jag hade gjort bra ifrån mig! Kul att höra! I alla fall, han hade till och med blivit glad när han rättat provet för att jag svarat så bra på varje fråga och för att jag förklarar så bra! Haha! Och ja, jag har MVG i psykologi och kursen är alltså avslutad för min del! Skönt!
Gick sedan och hämtade mitt schema eftersom jag ville åka hem, orkade inte vänta ända tills eftermiddagen på det. Fick mitt nya schema och det va skitbra! Jag kan inte klaga alls! Nu är jag alltså hemma och har varit här i en timme redan.. Ska tillaga lite lunch nu för jag börjar bli hungrig. Hoppas alla andra också fått en lika bra skolstart som mig! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback