Boooring...

Sitter i skolan och har engelska för tillfället. Jag har inget att göra. Såg dock att Angelina skickat resultatet från svenska delen av vårt projekt så jag har läst igenom det. Det är väl det enda jag kunnat göra, eftersom vi inte fått svar från England än.. Men senast onsdagen den 23/1 ska det ha kommit. Hoppas det verkligen kommit tills dess också.. Eller åtminstone innan fredag nästa vecka, eftersom det är då jag kommer arbeta med skiten..
Efter detta har vi marknadsföring och vi skulle prata om betygskriterier och sånt så det blir nog ganska soft.. Tråkigt med betygskriterier men då slipper man i alla fall göra nåt annat vettigt! Haha..

Sen lunch, har inte kollat upp vad det är för mat idag men det är nog ätbart åtminstone. Om inte, så äter jag knäckebröd! Haha. Efter lunch blir det italienska, det är alltid roligt! Fick faktiskt prata italienska "på riktigt" i onsdags när jag va på utbildning! Haha det kändes skitskumt.. Det var alltså en italienare som började prata med mig och så sa jag att jag läser italienska i skolan.. Då började han prata italienska till mig! Det va väl bara för mig att svara, haha..

Ikväll åker jag iväg till Finland och kommer inte hem förrän på söndag! Morgondagen ska jag spendera med min underbara älskling Marko! Jag längtar ihjäl mig! Kan det inte va lördag morgon nu?!

Jag har haft fullt upp hela veckan, har varit mycket att göra varje dag! Inte så mycket i skolan dock, men efter skolan har jag haft massor att göra. Varför är ett dygn bara 24 timmar?? Skulle inte va helt fel om det va lite längre, hehe..

Nej nu ska jag gå och...jag vet inte, göra nåt annat i alla fall. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback