Äntligen fredag!

Vad skönt att det är fredag! Den här veckan har gått så otroligt långsamt men ändå förvånänsvärt fort! Fråga inte hur det hänger ihop, för det vet jag inte.. Haha.. Hur som helst, kom nyss tillbaka till skolan igen från lunchen. Det va pasta carbonara idag, det va helt okej! Men den va verkligen inte lika god som den jag gjorde för några dagar sen.. Carbonaran jag gjorde va den bästa carbonara jag nånsin ätit! Den va otroligt god. Nåväl.. Jag kan för övrigt vara glad över att jag lyckades hitta en sittplats på lunchen! Det va verkligen fullproppat, men jag lyckades hitta en plats! Tur va väl det..!
Om en halvtimme ska jag ha italienska och efter det slutar jag. Ska bli kul att ha italienska! Undra vad vi ska göra idag? Troligtvis fortsätta på kapitel 4, men jag minns inte vad det handlade om.. Hehe..
Skulle egentligen ha gått in på banken idag, men glömde kontonummer m.m. hemma så det blir inget av det! Får försöka ta mig dit på måndag, om jag hinner. Eller okej, jag skulle troligtvis hinna eftersom jag inte börjar förrän 14.40 på måndag men ändå! Frågan är väl mer om jag orkar gå dit.. Haha.. Det är ingen brådska med det ärendet ändå så det kan gott vänta tills nästa vecka nån gång..
Fick sluta lite mer än 20 minuter tidigare från marknadsföringen! Blev klar med allt som skulle göras och behövde inte arbeta med min nulägesanalys heller. Så jag hade inte särskilt mycket att göra där mer än att sitta och glo, så jag fick gå! Nice..
Nu ska jag avsluta här och surfa runt lite. Ha en fortsatt trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback