2008

Ja nu har vi påbörjat ett nytt år. Känner på mig att det kommer bli ett bra år :) Har mycket positivt att se fram emot!

Hade en mysig julafton med god mat (som vanligt, hehe) och fina julklappar! Blev väldigt nöjd! Marko va hemma över jul och nyår också, underbart! Det kunde inte ha varit bättre. Vi hann med en resa och lite annat, men framförallt så gosade vi järnet! :D

Nyårsfirandet blev väldigt lyckat! Nyåret 06/07 va jag sjuk och låg i sängen och vilade, men igår mådde jag toppen! Jag fick en underbar nyårskyss av älsklingen precis på tolvslaget, härligt! :)
Jag är ingen festprisse direkt så jag brukar inte vara uppe så sent, haha.. Hade lite svårigheter att hålla mig vaken där mot slutet, men det gick i alla fall! Vid 00.30 nån gång stupade jag i sängen, trött som bara den!

Jag hade väl inget mer att dela med mig utav för tillfället. Gott nytt år på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback