*Snaaaaark*...

... Herregud vilken trist geografi-lektion vi hade.. Ännu en PowerPoint.. Suck.. Jag somnade nästan! Och jag skojar verkligen inte, jag fick kämpa för att hålla ögonen öppna.. Ett tag va jag till och med tvungen att verkligen hålla ögonen öppna, med hjälp av mina fingrar.. Blev mer att dra i ögonlocken så att jag inte skulle blunda och somna.. Läraren har en så otroligt sövande röst.. Och återigen såg man tydliga drag från meteorolog-Peter..

Snart är det filosofi, det är väl en helt okej kurs men man somnar nästan där också på torsdagseftermiddagar eftersom den lektionen är lagd så sent... Jobbigt värre. Jag gillar inte dagar då man slutar 16.30, eller hittills har vi aldrig slutat 16.30 för vi har alltid fått gå tidigare från filosofin.. Hoppas det blir så idag också..!

När jag kommer hem ska jag väl ta och äta middag och sen skulle jag helst av allt sova...och sova...och sova lite till.. Jag är supertrött! Men vill ju ändå se Las Vegas ikväll så ska hålla mig vaken tills dess.. Synd att NCIS går så sent nuförtiden, det va mycket bättre när det gick 19.00..

Jaha men ni får ha det så kul! Hade för övrigt en skitskum dröm inatt. Men den tänker jag inte dela med mig utav.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback