Skolan

Här sitter jag i skolan och softar. Jag börjar geografin om 20 minuter, vilket också blir min sista lektion idag! Skönt! Direkt efter det ska jag till jobbet och arbeta till 19:30. Jag jobbar även lördagen och söndagen, cashcashcash!

Förresten, det blir "bara" prov på 8 kapitel i internationell ekonomi! Dom tog bort lite som vi inte behövde. Tur att det bara är ett G-prov, så man ändå inte behöver analysera och hålla på. Det borde bli lätt att klara av. Jag försöker se lpositivare på allt, glaset ska ju vara halvfullt och inte halvtomt.

Och när man står i matkön vill man inte se två personer äta upp varandra.. Man tappar nästan matlusten! Suck.. Man står inte och hånglar järnet i en matkö. Konstiga, äckliga människor. Typ, get a room!

Ikväll ska jag kolla på Private Practice, måste se om den är bra. Efter det är det Gordon's Kitchen Nightmares, vilket alltid brukar va bra! Nu ska jag kolla min skolmail och sen ska jag väl dra mig bort till lektionen. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback