Sista minuten..

Det är så typiskt mig att alltid vara ute i sista minuten med precis allting.. Nu håller jag på med ett skolarbete som ska in imorrn bitti, med andra ord så kommer jag få sitta uppe typ halva natten innan det är klart.. Typiskt mig! Men jag får väl skylla mig själv, behöver dessutom inte ens bry mig om att säga till mig själv att nästa gång ska jag börja i god tid.. För jag vet att jag definitivt inte kommer börja i god tid, jag kommer va ute i sista minuten precis som vanligt! Men det gör väl inget.. Jag har faktiskt fått ihop halva arbetet nu, så bara andra halvan kvar..
Blev inringd extra till jobbet idag med, jag skyller på arbetet att jag inte fått skolarbetet klart än.. För jag höll faktiskt på med mitt skolarbete tills jag skulle jobba! Förutom när jag kollade på Våra Bästa År förstås hehe..
Men nu ska jag väl återgå till mitt skolarbete.. Suck... Jag kommer va dödstrött imorrn, det kan jag lova!
God natt (om typ några timmar kanske)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback