Sådärja

Paketet har jag hämtat och har provat allt som fanns i det också. Den vita klänningen som jag tänkt ha som studentklänning va tyvärr för stor! :/ Men det ordnas ju enkelt med ett byte, så har fixat en storlek mindre nu. Hoppas den kommer lika fort som det här paketet gjorde!
Skorna passar perfekt och det gör den andra klänningen också och jag är såååå glad för det (som Blondinbella skulle ha uttryckt sig :p)! Nu vill jag bara ha klänningen i en mindre storlek så att jag kan få prova den och längta ännu mer till studenten! Den är perfekt som studentklänning! Nu behöver jag bara hitta ett par matchande skor och en matchande väska förstås, hehe..

Annars har jag inte gjort något vettigt idag, ska dock jobba senare och det är ju åtminstone vettigt! Lovet börjar glida mot sitt slut men jag är inte sorgsen över det, jag har haft ett riktigt skönt lov med massor av jobb och vilande! Jag är glad över att jag bestämde mig för att inte åka till Stockholm än, men jag vill ändå dit snart. Ska köpa ett par skor, jeans och lite annat när jag väl åker upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback