Onsdag

Ja, nu har vi kommit till mitten av veckan och det känns som om jag dör av allt som ska göras innan påsklovet! Det är sjukt mycket skolarbeten och prov nu..! Snacka om att gå från att typ inte ha nåt alls att göra till att ha på tok för mycket. Nåväl, vad kan man göra åt saken? Inte mycket mer än att le och se glad ut. Och göra allt man ska göra förstås, hehe..



  • Projektarbete: Skriva på rapporten.
  • Marknadsföring: Läsa igenom och kommentera en annan tjejs arbete inför seminariet på fredag.
  • Filosofi: Inlämningsarbetet som jag inte gjort än, haha, men jag ska göra det den här veckan.
  • Geografi: Inlämningsarbete om klimatförändringar.
  • Internationell ekonomi: Prov på 9(!!) kapitel.
  • Italienska: Prov.

Jag prioriterar allt i ungefär den ordningen jag skrivit upp det i. Sen får jag ju inte glömma bort att jag ska hinna jobba, äta, duscha, dricka, gå på toa och sova också. Men nu ska jag skriva en to do-list och vartefter kommer jag kunna stryka över en hel del på den listan! Det kommer kännas skönt!



Fan, jag missar Men in Trees och Grey's Anatomy ikväll ju. Nån som vet när repriserna på dessa program går? Nu går jag. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: emma

grey's går på söndageftermiddag vet jag iaf..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback