Oh yeah!

Livet leker! Livet känns underbart, det ända som skulle kunna göra det bättre vore om Marko va här med mig.. Men annars så går det fan inte att bli bättre! Inte nog med att jag är på toppenhumör, fick dessutom min lönespec. idag! Inget att klaga på där inte, ganska fet lön fick man ju hehe ;) Synd bara att jag inte får den förrän den 15:e! Haha.. Hade inte klagat på att ha så mycket på kontot, men å andra sidan stannar dom pengarna inte på mitt konto särskilt länge utan dom åker in på sparkontot nästan direkt!

Funderar fortfarande på Stockholms-resan, men å andra sidan kan jag ju alltid åka när jag fått mitt studiebidrag.. Det kommer man ju hyfsat långt på också! Så det blir nog så att jag åker när jag fått studiebidraget, så jag inte slösar nåt av min lön! Den ska sparas inför framtiden, då jag förmodligen kommer behöva pengarna mycket bättre!

Men man blev ju lite sugen på att bara åka utomlands en vecka eller två ganska så snart och kanske till och med bjuda med nån.. Men det är jag för snål för, haha! Hade däremot lätt haft råd, vilket är riktigt nice!

Nej nu ska jag väl återgå till att kolla på Men in Trees och slappa i soffan.. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback