Lunch

Jag har precis ätit lunch, kom tillbaka till skolan typ nyss. Det va god mat idag! Pasta med nån skinka/korv och ädelostsås. Mums! Dessutom fick vi galiamelon och vindruvor till efterrätt :) Det fanns på salladsbordet. Ännu mer mums! Hehe..

Vi hade seminariet i marknadsföring innan lunch och det gick väldigt bra! Vi diskuterade mycket om allas våra arbeten och det va faktiskt intressant!
Vi fick sluta redan 10.40 vilket innebär att jag slapp stå i en superlång kö till maten, YES!! Hehe..

Nu sitter jag och väntar på att Internationell ekonomi ska börja, det är en timme kvar tills dess.. Men idag kommer det nog bli intressant eftersom Per ska hålla i lektionen (YES!!). Han är bra som fan, hehe.

Sista lektionen för dagen blir italienska. Och idag jobbar jag inte heller, vilket faktiskt känns ganska skönt eftersom jag jobbar hela helgen!

Igår va jag supertrött på kvällen, så jag såg inte slutet på Gordon's Kitchen Nightmares, synd.. Jag somnade med tv:n på! Det händer fan inte ofta. Och bettskenan hade jag inte i heller.. Vaknade vid 2 inatt och funderade på varför in i helvete tv:n va på.. Och ont i käken hade jag också för att jag inte haft på mig bettskenan! Typiskt. Satte i bettskenan, stängde av tv:n och somnade om. Sov gott ända till 07.15 imorse :) Härligt med sovmorgon!
Hann se Private Practice igår i alla fall, den verkar va bra. Ska fortsätta kolla så får tiden utvisa om det är värt att se i framtiden, hehe..

Jag har nog klämt min pektå (:p), tror jag.. Det gör skitont när man rör vid den eller snarare när den rör vid nåt och den är lite blåaktig.. Jag undrar när det hände? Det måste ha hänt på jobbet, det kan inte ha hänt nån annanstans. Eller det kan ju, men det är inte särskilt troligt. Apropå jobbet så va det skitkul att jobba igår! Fick för övrigt en riktig workout när jag drog en massa köttbullar genom hela affären (1 kg*100 förpackningar eller mer).. Den pallen va ganska hög kan jag ju säga :) Vem behöver träna när man kan arbeta i affär?! Haha..

Oj, nu blev det ett ganska långt inlägg.. Ska nog sluta skriva nu. Ha en fortsatt trevlig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback