I skolan

Här sitter man i skolan och segar.. Väntar på att geografin ska börja, booooring. Men som tur är så är det ju åtminstone min sista lektion för dagen!
Jag vet inte varför, men för mig har det känts som om det är fredag idag.. Jag är verkligen inställd på att det är fredag. Helskumt. Fast det vore skönt om det va fredag för det vore lika med löning och lov..! Men, men det är inte fredag än. Imorrn så, bara en dag kvar innan lovet. Imorrn har jag för övrigt ingen marknadsföring (skönt!!) så då ska jag ta mig förbi banken och fixa lite grejer, eftersom jag ändå hinner med det!
Nej men nu ska jag surfa runt lite till och vänta på geografin som börjar 13.20. Förresten, får skjuts hem idag! Lycka! Jag slipper ta bussen, riktigt skönt..
Ska nog köpa blommor åt mamma idag, det är hon värd. Men det är hon i och för sig värd jämt! Men eftersom det är alla hjärtans dag idag så ska jag nog bry mig om henne lite extra, för att hon är världens bästa mamma!
Som jag alltid sa när jag va liten: Meidän äiti osaa kaiken! (Vet inte om det är helt rättstavat men skitsamma i det)
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback