Hallå!

Här sitter man framför datorn och segar.. Jag har ju lov nu, det har inte märkts av än eftersom jag är ledig på måndagar annars också, men imorrn lär det ju kännas när man får ligga kvar i sängen och sova lite längre!

Sitter och väntar på att klockan ska bli lite mer, börjar jobba om ett par timmar. Jag har jobb några dagar den här veckan och jag hoppas på att få jobba lite fler timmar nu när jag har lov! Men det ska nog ordna sig.. Vilket betyder att jag egentligen inte vill göra upp några planer än, eftersom om jag får jobba så jobbar jag. Så är det bara.
Jag tycker det är kul att jobba plus att jag tjänar pengar på det..

Hur som helst, jag har funderat på att åka till Stockholm nu i veckan men nu funderar jag på om det ändå inte är bättre att vänta tills jag fått studiebidraget istället? Jag tror faktiskt att jag gör så. Jag är hyfsat sugen på att shoppa faktiskt, men jag kan nog vänta en vecka extra med det! För övrigt så är sj's hemsida fortfarande cp.. Suck..

Förresten, har bokat hemresa till Marko nu så snart kommer han hem och hälsar på! Längtar som en tok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback