Goddag

Det är väl dags för en uppdatering nu känns det som! Det va ju ett tag sen senast men jag har inte hunnit uppdatera.. Har jobbat massor och så har skolan tagit upp min tid. Men jag ser fram emot att få min lön ;) Hehe.. "Bara" 18 dagar kvar.. Men lönen åker in på mitt sparkonto direkt då jag får den!

I helgen ska jag jobba och sen ska jag väl slappa resten av tiden. Behöver verkligen ta det lite lugnt emellanåt! Jag har verkligen kört på hårt nu den senaste tiden så man hinner inte sova riktigt så mycket som man vill! Men jag har endast mig själv att skylla. Inte för att det gjort något hittills men man kan inte fortsätta såhär hur länge som helst.

Igår hade jag ingen geografi så jag va ledig hela onsdagen, men det blev ingen sovmorgon för min del eftersom jag började jobba tidigt på morgonen! Jobbade istället för en kille som blivit sjuk. Blev alltså extrajobb utöver mina ordinarie timmar, det gillar jag! Jag jobbar gärna så mycket som möjligt.. Det är skitkul och jag tjänar pengar på det! Kan det bli bättre? Hehe..

Nu är det 40 minuter kvar tills geografin börjar.. Alltså, vår geografi-lärare måste ha velat bli tv-meteorolog nån gång i sitt liv.. För han påminner om en sådan när han har PowerPoint-presentationer m.m.! Runda rörelser med händerna och hela köret.. Haha.. Ser ganska roligt ut faktiskt..

Men nu får det räcka för den här gången, jag ska surfa runt tills det är dags för geografi. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback