En liten fuling, hehe..

Ja, jag gjorde en liten fuling. Jag orkade inte va uppe så mycket längre igår kväll så jag bestämde mig för att stanna hemma i förmiddags och göra klart mitt skolarbete! Så jag gick bara i skolan på eftermiddagen hehe.. Men arbetet blev klart i alla fall, vilket va det viktigaste! Äntligen är det klart!

Jag längtar tills jag får min lön.. Vilket blir snart, snaaaaart! Jag orkar inte vänta, hehe.. Vill åka till Stockholm när jag fått lönen och kolla runt lite, men jag måste se till så att jag får tid med det också.. Så att man inte jobbar just den dagen eller nåt annat kommer i vägen. För mig tycks det alltid komma nåt i vägen, av nån anledning.. Så jag tänker inte boka nån tågbiljett förrän jag är helt säker på att jag kommer iväg!

Imorrn har jag en skön dag, skolan börjar 08.30 och slutar 09.25, riktigt härligt! Har dessutom inga andra planer för dagen vilket känns ganska trevligt.. Men jag borde väl göra hemtentan i filosofin, kan ju vara passande att få den gjord innan lovet.. Så man slipper tänka på skolan på lovet!

Nej nu ska jag ta och borsta tänderna och lägga mig i sängen för att glo på tv tills jag somnar. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback