Ponta Negra, Natal :)

Sitter hãr pá ett internecafé med Matilda, vi kãnde att de va dags att maila en del (bl.a. min kãre mor!!) och berãtta att vi lever :P vi har varit hãr i 6 dagar nu och ãr fortfarande inne pá svensk tid i huvudet! Vi somnar tidigt och vaknar tidigt...de e ju trots allt 4 timmars tidsskillnad mellan Brasilien och Sverige. Sá vid 21-22 pá kvãllen blir vi trõtta eftersom kl ãr 01-02 i Sverige dá. Annars ãr allt bra och vi har de varmt o skõnt :) vilken tur att Hanna har pool, sá man kan doppa sig nãr man kãnner fõr det!! :)
Annars har jag inte mkt mer att sãga fõr tillfãllet, mer ãn att de ãr superskõnt med vãrme och jag ãr glad att jag slipper va i kalla Sverige :)
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback