Semester :)

Känns så otroligt skönt med semester! Jag jobbar inte nästa gång förrän på söndag morgon, härligt :) folk har hört av sig till mig för att dom undrat om jag kan jobba åt dom några dagar nu i veckan, men jag har inte ens svarat på deras sms. Jag orkar inte bry mig överhuvudtaget helt enkelt. Sen ringde dom från jobbet imorse också, två gånger! Om jag inte svarar första gången så lär jag inte svara andra gången heller.. Jag vill inte svara, jag är ju så lättövertalad, dom hade övertalat mig till att jobba idag. Sen ringde dom i fredags också, då svarade jag faktiskt. Och sa nej! :o haha.. För en gångs skull :P

På torsdag ska jag iväg till Stockholm, köpa lite kurslitteratur m.m.. Känns så overkligt fortfarande! Visserligen ska jag bara gå en kurs, men det känns totalt overkligt.. Kanske blir det till verklighet när jag faktiskt köper kurslitteraturen? Vem vet.
Om inget annat så borde jag ju fatta det den 1 september, då jag börjar :)

Jag bestämde först att jag skulle jobba söndagar under september-oktober, men nu har jag ändrat mig. Jag vill inte jobba något alls, känns bäst att bara koncentrera mig på studierna. Så jag får säga till om att jag inte är där söndagarna heller.

Tiden går så fort, men ändå så långsamt! Nu är det inte alltför lång tid kvar tills det är december :) då blir det till att åka iväg till andra sidan jordklotet! Längtar helt sjukt mycket! Men det känns ändå så avlägset, det är för lång tid kvar! Haha..

Nej nu ska jag sluta babbla, ska nog ta och äta något istället. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback