Oj...

Ja det blir väl så att man inte uppdaterar när man inte har någon dator för tillfället :P så kan det va..
Imorrn ska jag iväg på kryssning till Helsingfors med Marko, Jani, Tintin, min mamma och min moster och det ska bli så jävla kul! Och idag va sista arbetsdagen på ett tag, är ledig i hela 8 dagar nu!! SJUKT SKÖNT! Har jobbat som ett jävla as.. Och det va kul att få lönespecen :) blev mycket positivt överraskad, hade aldrig väntat mig att få så pass mycket :) men sen har jag haft högre timlön hela juli också, vilket jag heller inte hade väntat mig.. så det är kul att bli positivt överraskad emellanåt :)
En champagne-flaska åker med på kryssningen, sen kan man alltid besöka tax-free och så ska vi ju äta buffé imorrn kväll, så där kan man få sig ett par glas vin! Trevligt, trevligt.
Så har jag bestämt mig för att inte följa med på personalfesten i september, känns inte lockande för tillfället.. Vill bara koncentrera mig på mina studier då. Eller egentligen så vill jag bara inte åka med den här gången :P
Så är man ju 18 nu också.. Känner mig lite vuxen nu när jag till och med skaffat mig bankdosa och allt ;) haha..och så jobbar man..och tar tjänsteledigt! Har ju fast jobb, så det är väl lite vuxet det med. Sen ska man ju flytta på riktigt snart med, göra lägenheten till min egen liksom. Eller ja, till våran, min och Markos :) mys.
Men nu ska jag dra mig hemåt och hämta upp tvätten, måste packa inför helgen.. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback