Tisdag

Usch vilken seg dag det har varit! Dagen började med ett prov i marknadsföring, men det gick nog bra. Jag är superförkyld och näsan bara rinner hela tiden vilket är ganska jobbigt. Jag känner mig hängig som fan och orkar knappt tänka.. Jag tror nog att jag ska gå på Info&Layout men efter det drar jag hem. Ska ha en muntlig presentation om Donald Trump på engelskan men vem orkar göra en sådan när man knappt kan andas?! Inte jag i alla fall.

Jag har fått i mig lunch i alla fall. Har letat efter inbjudningskort till studenten också men hittade inget som jag ville ha. Måste kolla på Gallerix sen när jag går till busstationen, hoppas jag hittar nåt där.. Men nu orkar jag inte skriva mer. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback