Jag har lust att..

..bara babbla på om allt och inget. Men ska nog inte göra det, för i så fall skulle det här inlägget bli hur långt som helst! Nåväl.
Nu har jag "långledigt" från skolan i alla fall, skönt.. Har inte skola förrän på tisdag igen :)

Jag kan inte fatta att jag tar studenten snart.. Det är helt sjukt! Ska lilla jag ta studenten? Det närmar sig.. Det är bara lite över två månader kvar! Herregud! Det är ju ingen tid alls i princip. Och jag har så mycket som ska göras innan dess! Det känns som om jag verkligen inte kommer hinna med allt. Men det gör jag nog, om vi inte får ännu mer att göra förstås hehe.. Men det lär vi ju få. Imorrn ska PA lämnas in i alla fall. Känns ganska skönt faktiskt. Slipper man tänka på det på ett tag åtminstone! Jag får väl maila min rapport till min bedömare eftersom det inte är skola imorrn.

Nej, nu ska jag väl gå och lägga mig så att man för en gångs skull kan få sova ut ordentligt med.. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback