God dag!

Här sitter jag i skolan och ska egentligen skriva på ett arbete i Internationell Ekonomi. Men det går lite segt just nu för jag sitter och tänker på provet i Geografi som vi ska ha i eftermiddag.. Om jag ska vara helt ärlig så pluggade jag inte särskilt mycket igår, jag läste bara igenom mina anteckningar (=inte mycket alls) så jag hoppas på att hinna plugga på lunchen.. Det borde jag väl hinna! Annars är det ganska trist, vill inte att det ska gå dåligt såhär mot slutet liksom :P men jag ska försöka koncentrera mig på världens fattigdom och hur jag ska lösa den :P nej men så svårt är det egentligen inte.. Bara det att jag inte kan koncentrera mig just nu. Nåväl, det löser sig.

Jag måste prestera! NU! Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback