Uppenbarelse :P

Seriöst, vi har 3 st Pressbyrån i Nyköping! Jag har alltid tänkt att vi har 2 st, en på busstationen och en på tågstationen. Och nu slog det mig, att shit, vi har ju en till i centrum...inne i Västerport! Ingen viktig info direkt, men jag hade totalt glömt bort att Pressbyrån finns där också... Nåja, skitsamma i det nu :P

Jag börjar om en kvart. Har kollat på H&M, Ellos och Haléns. Hittade inget särskilt fint. Lika bra det, eftersom jag inte ska shoppa fler kläder under det här året :) Om det skulle bli nåt mer shoppande i år, så skulle det bli en ny vinterjacka och vinterskor. Men annars så får det va!

Nu ska jag väl börja röra mig mot klassrummet, måste förbi mitt skåp innan också.. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback