Telefonförsäljare..haha..

Okej.. Det ringde nyss i hemtelefonen, så jag svarade. Det va en telefonförsäljare, han lät rätt ung. Samtalet lät ungefär såhär:

- Hej! Jag ringer från (minns inte vad det va för företag), jag söker Asta.
* Hej.. Hon är inte hemma för tillfället, hon är och handlar.
- Jaha, okej.. Men då kan jag ringa om en timme?
* Aa, visst det kan du väl göra.
- Fan va schysst! Men då ringer jag senare.
* Aa....gör det..
- Aa, ha det bra, tjarå!
* Hejdå!

Seriöst?? En telefonförsäljare som säger "Fan va schysst!" och "tjarå" ?? Haha.. Började skratta lite efteråt.. :P måste varit för han förstog att jag va ung, som han pratade på det sättet.. haha..

Nej nu ska jag göra klart marknadsföringen.. Har bara produktanalysen och analysen av affärsidén kvar..! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback