Söndag

Jag vet inte om det är positivt eller negativt att det är söndag...det är skönt för man behöver verkligen inte göra ett skit på söndagar.. :) men å andra sidan så betyder det att måndag närmar sig...! Just idag känner jag att jag inte vill att det ska bli måndag..vill bara vara ledig ett tag till! Nåväl, skolan är ju inte så hemsk den heller, men det är skönt att bara vara.. :P

Jag rensade aldrig klart garderoben igår, så ska göra det idag..kanske ;) Om jag orkar, haha..känner att jag verkligen bara vill lata mig idag! Funderar på att äta lite honungsmelon, det är gott..! Det ska jag nog göra, om en stund! Ska skära till några bitar, sätta mig i soffan och kolla på tv :)

Jag saknar Marko så oerhört mycket..! Drömde om oss inatt..jag kommer ihåg precis allt ur drömmen..önskar att den kunde bli verklighet! Men snart får vi äntligen träffas igen..! Känns som om det redan gått flera år sen han åkte..!

Nej nu ska jag nog röra mig till soffan istället :P Ha en trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback