Skolan

Ja nu sitter man här i skolan och chillar.. Skrev nyss ut min engelska uppsats, tänkte att jag lika gärna kan skriva blogg samtidigt :) 13.20 börjar min första lektion och det är geografi.. Det kommer ju bli...kul...inte. Lärarens röst är så sövande! Under lektionen igår gäspade jag varannan minut kändes det som.. Men nåja, idag börjar vi med ett annat kapitel. Vi ska börja snacka lite om jorden, eftersom vi ska ut till årskurs 4 och berätta om jorden :) Riktigt rolig uppgift! Jag och Angelina har bokat redan, så vi ska ha en lektion torsdag v. 39! :) Ska bli kul att komma ut lite också.. Hehe.. Pröva på hur det känns att va lärare :P

Annars händer det inte så mycket för tillfället.. Ska på hundutställning med syrran i helgen, men jag ska inte ställa ut. Jag ska bara va sällskap :) Sen är det ju faktiskt lite att göra nu, men det känns trots allt rätt skönt att komma igång med skolan igen. Känns så onödigt att gå här om vi inte får nåt att göra! :P

Nej nu kommer jag inte på så mycket mer att skriva. Ska snacka med Angelina istället ;P

Kommentarer
Postat av: Nina

ja hejjar på henna jag med..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback