Senaste nytt :P

Ja nu har ännu en vecka passerat.. I måndags körde skolan igång på riktigt, men kan inte påstå att det va särskilt jobbigt. Det enda vi har att göra är ett tal tills imorrn.. Och ja, en uppsats i engelska C men åh så svårt då..NOT! Hehe.. Får ju ändå alltid MVG i allt som jag gör i engelska ;D

Marko kom hit den 1 september :) Det kändes så härligt att ha honom hemma igen! Han åkte hem på vår 1-årsdag, 5 september. Han gav mig ett så vackert guldhalsband, med en ängel som hänge. Så fint! Blev jätteglad.. :D dessutom gav han mig massvis med blommor! Dom är där hos mig, så underbara :) Hehe..

I onsdags va jag på cirkus med Angelina också! Hon hade ju fribiljetter så vi tänkte att fan då går vi! Hehe.. Det va cirkus Brazil Jack och dom va faktiskt jävligt duktiga.. Jag hade aldrig vågat göra det mesta av det dom gjorde! Så det va kul :) och gratis är alltid bra, hehe.. Hade nog inte uppskattat det lika mycket ifall jag betalat för det, helt ärligt talat.. Cirkus är ju inte det billigaste man kan gå på så! Men det va kul i alla fall :)

I fredags hade vi Ensparken på skolan, det är en grej vi har varje år för att lära känna dom nya ettorna.. Det va tipspromenad, ett quiz och en femkamp. Jag är inte mycket för lekar men man måste ju dyka upp och föregå med gott exempel för dom nya eleverna! Hehe.. Nu när man är störst på skolan också :P man går ju i tredje ring nu, ooh :P haha.. Snart dags för högskola alltså! Det är både skitkul och jävligt nervöst, man flyttar ju hemifrån och allt! Men det kommer bli bra :)

Nej men nu ska jag ta och äta, är väldigt hungrig. Kyckling med ris och currysås ;D mums! Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Nina

ja det känns ju trist å komma tillbaka där det är 20 grader mindre =/

Postat av: Nina

ja håller med helt åhållet..

2007-09-11 @ 16:08:53
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

ja visst va den.. hoppas att den är det oxå när den kommer :D

2007-09-11 @ 16:11:24
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback