Mycket att göra?

Nä, inte för tillfället! Idag skippar jag lunchen också, tänkte ringa till min kära mor och kanske be henne hämta mig...känns lite tråkigt att sitta på skolan tills 12.05, då min andra/sista lektion börjar.. Men vi får se hur det blir med den saken! Kanske sitter jag kvar, kanske inte.. Visserligen är det ju bara 2 timmar, men det är rätt lång tid ändå..och jag är för övrigt sugen på McDonald's-mat..! Men jag snålar med mina pengar ;) Så jag ska inte gå dit.
Tänkte gå och ta mig en kopp varm choklad sen, det känns lockande..

Jag hade geografi nyss... Så då satt jag och funderade på vilka jag ska köpa julklappar till? Måste börja tänka på det där redan nu.. Jag kom fram till att jag ska köpa julklappar till Marko, Mamma, Pappa, Hannele, Jani, Isto, Jonatan, Kristian och Angelina. Det blir 9 personer.. Nu behöver jag bara komma på vad jag ska köpa till alla också! Förra året åkte vi till Stockholm och julshoppade, jag och Angelina alltså. Men det blir nog ingen sån resa i år, jag har inte råd med sånt.. Så jag får försöka hitta julklapparna i Nyköping! Det är nog hög tid att börja kolla runt redan nu.. Dessutom fyller Jonatan år den 26 oktober, så måste komma fram till vad jag ska köpa då också.. Ska nog fråga Hannele ifall det är nåt han behöver, känns vettigt.

Jag hade något mer som jag tänkte skriva, men glömde bort det nu... Nåja, så kan det gå!
Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback