Marknadsföring.

Läraren (Kristina) är konstig. Vi har kommit in på kapitel tre och det missade jag för jag va inte här i tisdags. Så jag frågar om jag kan läsa kapitel tre så jag vet vad det handlar om. Då säger hon åt mig att sitta kvar i klassrummet med den gruppen som ska diskutera nu och att jag får läsa ikapp senare. Jag ba jaha så du flyttar över mig till den här gruppen? Då kollar hon på sitt papper och säger att nej du ska vara med din grupp. Så tänkte jag gå ut från klassrummet för att leta upp min grupp, men då säger hon helt plötsligt att ja men då har du ju tid att arbeta lite med kapitlet innan diskussionen.

???... Hon är bara allmänt jobbig. Marknadsföring hade faktiskt kunnat vara en rolig kurs om inte hon vore läraren. Nej nu ska jag väl gå och läsa kapitel tre och jobba med uppgift 3:9...

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Ha en trevlig fredagskväll! :)

Postat av: Nina

tack så jätte mkt :D
ha en trevlig kväll nu!

2007-09-28 @ 20:48:19
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nohadra

haha vi alla har konstiga lärare.
ha det bäst!

2007-09-29 @ 10:53:19
URL: http://nohadras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback