Lördag! :)

Vi får se hur det blir med cruisingen, det regnar massor nu och om det regnar senare så blir det inte av! Men vi får avvakta och se helt enkelt! Annars kan vi alltid träffas och käka eller nåt istället :) Det märks ju sedan!

Annars ska jag inte göra så mycket idag, åt nyss frukost. Eller rättare sagt drack frukost :P en hallonsmoothie.. Så det är väl bara att börja fundera på vad man ska äta till lunch då, haha nej skoja bara..

Ska väl ta och hoppa in i duschen om ett tag också..när jag orkar flytta mig ända dit, hehe..

Va och mötte brorsan en sväng nyss, han skulle låna mina hörlurar till mobilen..så att han kan lyssna på musik på bussen! Det regnade och blåste så mycket så paraplyet nästan flög iväg..och jag med det :P haha.. Hoppas verkligen det slutar regna åtminstone..!

Nej nu ska jag ge hundarna mat! Ha en trevlig lördag och hoppas det är finare väder på annat håll i landet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback