Lördag

Idag sov jag riktigt länge! Sov ända till halv 10!! Men det va riktigt skönt att sova ut..! När jag vaknade och solen sken för fullt utomhus fick jag känslan av att vilken underbar dag det är :)
Har ägnat mig åt att läsa psykologi-häftet och kollat lite på inlämningsuppgiften..! Sen kom min moster plus sambo på besök, så då blev det till att va social med dom :) Så ska väl fortsätta med psykologin här om en liten stund.. Jag hinner klart idag ändå, bara jag jobbar effektivt :D hehe..
Annars hade jag väl tänkt ta det lugnt i helgen! Har rensat ur min garderob lite grann igår, men gjorde inte klart det.. Så ska fortsätta sen efter att jag gjort skolarbetet! Jag har så mycket kläder som jag verkligen aldrig använder!
Men nu ska vi fixa en grej, ha en trevlig helg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback