Lönedag :)

Sånt klagar man verkligen inte på! Hehe.. :) Jag hade tänkt spara hela min lön, förutom att jag ska ta pengar utav den till frisören som jag ska till på torsdag.. Men annars åker allt in på sparkontot!
Vill verkligen hitta ett par stövlar som jag kan ha i vinter, annars blir det till att ha mina vanliga skor hela vintern! Får väl hoppas på att det blir en mild vinter i år då :) Jag hittade ett par vinterskor som jag ville ha men dom va svindyra :S kostade typ 900 kr eller nåt, jag minns inte riktigt men dom va riktigt dyra..! Så då fick det minsann va!

Ikväll ska jag kolla på Desperate Housewives :)

Lagade mat nyss, det blev wok! Mycket gott! Jag är mätt men det va så gott så jag funderar på att äta lite mer..! :P
Det blev förresten inget bakande igår eller när jag nu tänkte baka..och jag köpte inget heller! Jag va inte sugen på nåt sånt längre då jag kom hem från skolan :)

Det blir ingen cruising nu i helgen, det är bestämt att det inte blir nåt! Eller det är bestämt att jag inte ska med iaf. Känner att jag vill träffa min farbror nu när han ändå kommer upp på besök. Va rätt länge sen senast! Så det blir såhär nu iaf. Hoppas dom andra får en trevlig cruising! :)

Nej nu ska jag sluta skriva och kolla min mail! Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback