Just nu

Jaha just nu sitter jag här i en av datorsalarna på skolan.. Väntar på att klockan ska bli 13.10, då börjar mitt möte med Mona. Jag ska prata med henne angående mitt projektarbete, få det godkänt och så. Hon är den ansvariga på vår skola :P haha tur att jag känner henne sen innan, det blir lite lättare att prata med henne då tror jag.. :) men jag tror nog att det blir godkänt och jag kommer göra mitt projektarbete jävligt bra ;) haha..

Annars så ska jag ha prov i italienska 13.35.. Det kommer gå skitbra :) jag kan allt! Haha.. Så det kommer inte bli några problem. Efter provet slutar jag, skönt! Då ska jag åka hem och berömma min kära mor, för det va hon som kom på idén till mitt projektarbete :) Så tack för hjälpen mamma! :D
Sen ska jag göra inlämningsuppgiften i marknadsföring, eller åtminstone fortsätta på den. Den ska ju inte in förrän på fredag så jag har gott om tid på mig..! Den är väldigt lätt också, vilket känns bra.. Jag har fortfarande inte förklarat vad det är uppgiften går ut på, men jag kanske gör det senare när jag kommit hem, så håll utkik! :P
Har även fått en examinationsuppgift i psykologi A som ska in på tisdag, det är inte heller nåt så himla svårt. Ska nog ta med det hem idag så jag har det där, ifall jag skulle få för mig att arbeta på det.

Nej men nu ska jag väl sluta skriva och börja gå neråt till mötet.. Det är ju om 9 min så! Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback