Jej er en hummer!

Jag skiter i om min rubrik är felstavad eller hur det egentligen ska stavas, för poängen är att det är en kul grej som man troligtvis inte förstår om man inte läser psykologi på min skola :P Tänk Angelina ;)
Nu är jag äntligen helt klar med psykologin, hjälpte en hel del att faktiskt kunna läsa pappret som man behövde :) vilken jag inte hade tillgång till i helgen eftersom jag glömt det i skolan..hehe..

Det verkar som om cruisingen på lördag inte blir av, eftersom Angelina är sjuk. Så kan det gå! Men å andra sidan skulle jag ändå bli tvungen att avboka även fast Angelina kunde va med, eftersom min farbror kommer på besök ända från Halmstad i helgen! Känns ju lite taskigt att åka hemifrån när dom ändå åkt så långt..! Så det blir ingen cruising, men det kommer nog fler tillfällen :)

Jag längtar till julen! Och nej, inte p.g.a. julen. Men Marko kommer hem tills dess :D underbart..!

Kommentarer
Postat av: Angelina

hahah...*flax, flax* Jej er en hummer *flax, flax*...hahahha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback