Jaha!

Det verkar bli cruising för mig på lördag trots allt! :) Fick nyss veta att min farbror hyrt en stuga i Stockholm, så dom kommer vara där hela helgen!

Så nu har jag helt plötsligt ett problem...vad ska jag ha på mig på cruisingen?? :P haha Angelina kom med en bra idé..att jag skulle prova mig fram :) så det ska jag göra lite senare. Orkar inte just nu.. Hehe.

Idag hade jag bara ett prov i skolan och sen kunde jag gå hem :D soft! Och jag har beställt hem ett par stövlar som jag ska prova och kolla ifall dom passar..om dom passar så blir jag skitglad! Har ju letat som en galning nu i flera månader och nu när jag äntligen hittat ett par så vill jag ju såklart att det inte ska bli något krångel.. Hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback