I skolan

Nu sitter jag och fördriver tiden i skolan. Tänkte ta mig till restaurangen snart och äta lunch... Sen har jag psykologi efter lunch. Efter det har jag två timmars håltimme och sedan italienska. På håltimmen tänkte jag leta upp min Geografi-lärare och prata med honom om uppgiften vi håller på med nu, för han har säkert lektion nu så.. Känns onödigt att leta upp honom när han troligtvis inte har tid att prata ändå..
Det har blivit lite förändringar i mitt schema.. Från och med nu har jag inte italienska på tisdagar, utan bara på måndagar och fredagar :) Soft, då slutar jag 10.55 tisdagar jämna veckor och 12.35 tisdagar ojämna veckor :P

Nåväl..jag ska väl gå nu! Ha en fortsatt trevlig dag..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback