Hemma

Nu har jag varit hemma ett tag redan, har arbetat med uppsatsen! Jag är klar med den också :) Den blev dock inte så lång, men det gör inget eftersom det är den första versionen som ska visas upp. Få kommentarer på den och sen ska man göra en slutversion. Dessutom sa lärarn inget om hur lång den skulle va heller.. Min är väl nästan ett a4, datorskrivet. Borde räcka som första version tycker jag.. :) jag är nöjd iaf!

Kollar runt på olika sidor på nätet och jag blir så sugen på att shoppa! Skulle va underbart att åka till Sthlm nån dag och shoppa järnet, men jag vill spara pengar nu.. Så jag ska hålla mig i skinnet..! :P

Nej, nu ska jag gå och kika vad det blir till middag idag. Börjar känna mig lite hungrig faktiskt!


Kommentarer
Postat av: Nina

ja.. jag var inte så engagerad i mode då ja heller kan ja ju säga *S* å man hade ju inte råd att köpa mkt heller..

Postat av: Angelina

bättre så eller??:P

2007-09-13 @ 10:28:16
URL: http://sexyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback