Håltimme

Det blev så att jag satt kvar i skolan.. Råkade fastna här vid datorn :P haha.. Glömde till och med bort att ringa till mamma, men nu känns det oerhört onödigt att ringa eftersom jag börjar om 45 minuter. Det har för övrigt varit riktigt lugnt och skönt här på skolan nu, eftersom alla andra varit iväg under lunchen! Inte för att det brukar va alltför livat, men ibland är det skönt när det är helt tyst.. :)

Jag slutar 13.20, det går en buss 13.18.. Sen går nästa buss 14.05.. Typiskt! Men å andra sidan hinner jag kika lite i affärer innan bussen går så det är ju lite positivt ändå..
Jag drack en kopp varm choklad till lunch :) Hann liksom inte med annat, så kan det gå när man sitter vid datorn!

Jag läste mina favoritbloggar och hittade även några nya intressanta bloggar som jag ska börja följa :) Men eftersom jag nu ändå har en stund kvar innan jag börjar kan jag lika gärna kolla på lite kläder på nätet, har ju inget bättre för mig så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback