God morgon...*NOT*...

Usch usch usch usch usch...jag vill ju inte ens va i skolan, jag är för sjuk för att va här... Men, men..hade jag inte haft tandläkare idag så hade jag faktiskt stannat hemma och vilat upp mig.. Dessutom måste vi göra geografi på håltimmen...vi har ju skaffat oss en lektionstid, vore bra ifall vi fick ihop en lektion också :P Hehe..

Jag är för övrigt riktigt glad över att jag tog vinterjacka och mössa på mig idag..det va verkligen svinkallt när jag gick till bussen! Hade frusit ihjäl om jag inte haft så mycket kläder på mig.. Igår och i förrgår va det ju så varmt..vintern närmar sig med stora steg..! Men jag klagar egentligen inte, jag tycker om att vi har vinter/vår/sommar/höst i Sverige..!

Jag fick lite gjort på marknadsföringen igår, vilket va bra! Orkade inte sitta särskilt länge vid datorn dock..så jag tänkte att jag ska göra klart den idag.

Mamma och jag gick bort till konditoriet som ligger på vår gata igår.. :) vi köpte varsin tårtbit :D eller ja, mamma betalade, men ändå :P jag har varit så sugen på tårta i flera veckor nu! Så det va riktigt gott! Hehe.. Sen satt vi i vardagsrummet med våra söta hundar och kollade på tv, blev finska kanalen (såklart, vad annars?) hehe.. Det va nån ny serie som börjat, jag orkade inte följa med i vad som hände så jag satt och ägnade min uppmärksamhet åt vovvarna.. :)
Desperate housewives började ju också igår... Den va bra..! Hehe jag skrattade lite då och då iaf..va dock så himla trött redan innan den började så jag höll på att somna i reklampauserna.. Men jag lyckades hålla mig vaken ända till slutet och jag hann t.o.m. se lite av So you think you can dance, eller jag hann se första dansen iaf, sen stängde jag av och somnade nästan genast..!

Nu orkar jag inte skriva mer..men ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback