God morgon..!

Ja idag ska jag på hundutställning och jag är så glad över att det inte börjar så tidigt! Annars brukar man alltid få gå upp vid 6-tiden på morgonen när man ska iväg på sånt här.. Men icke då, jag fick sova tills jag vaknade :D haha.. det lät skumt, men ni fattar vad jag menar..tror jag :P

Snart blir det dags för frukost.. Jag ska äta en finsk köttfärspizza :D hähä..såååå nyttig frukost, verkligen :P men det är gott!

Nåja, jag har väl inte så mycket mer att dela med mig utav för tillfället.. Ha en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Angel

Hahah..Godmorgon, var är mina halsband??:D haha
taack:d okej en som inte ser mig som ett sexobjekt då;) haha...men tack=) i love you too, from the bottom of my heart, and you know it=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback