God afton!

Jag är klar med marknadsföringen, eller jag har varit klar nu i några timmar egentligen! Har bara inte uppdaterat sen jag blev klar, hehe..

Jag skulle verkligen vilja ha en ny vinterjacka.. hade väl egentligen tänkt gå med min röda Peak-jacka i vinter, men har tänkt lite på den saken och kommit fram till att det inte blir så snyggt när man har klänning/kjol..med andra ord det skulle se förjävligt ut att ha den jackan till såna kläder... Så det allra bästa vore väl att hitta nån snygg svart vinterjacka.. men alla jackor ska ju vara så förbaskat dyra.. :/ visserligen får jag lön den här månaden, eftersom jag jobbade i augusti..men ändå, jag vill ju spara den lönen tills då jag flyttar hemifrån! Då lär jag ju behöva alla pengar jag kan skrapa ihop..
Kanske, kanske pappa kan betala en jacka åt mig om jag frågar honom snällt? Men å andra sidan hade jag väl tänkt fråga honom ifall han kan betala för körskola egentligen..och det är prio 1 för mig! Jag ska skaffa körkort så fort som möjligt, hehe.. Vill verkligen gå på körskola..blir inte så mycket övningskörande här hemma, eftersom ingen av oss har särskilt mycket tid över till det. Skulle jag gå på körskola så vore det mycket bättre eftersom jag då skulle ha bestämda tider till det :P men jag och pappa har pratat lite och vi ska börja övningsköra varje dag under helgerna.. :)

Imorgon har jag sovmorgon ända till 13.20! :D blir till att tvätta på förmiddagen, sen får jag skjuts till skolan av mamma :) nu ska jag springa och snyta mig! Skriver antagligen inget mer idag, så god natt! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback