Förvånansvärt...

...korkade människor det finns här i Nyköping.
Om någon säger till dig att "Duka inte längst ut"..då tänker man väl att, aha jag ska inte duka längst ut okej. Men nej, inte den här människan. Hon sa "Okej"....och vad gör hon direkt efteråt?? Jo, hon dukar längst ut. SUCK!
Nåja, så kan det vara..

Jag sitter här i skolan och väntar på att italienskan ska börja.. Den börjar 15.15, så det är ett tag kvar tills dess :P idag kommer vi säkert inte göra så mycket, vi får säkert bara plugga till provet som vi har imorrn :) vilket för övrigt kommer gå skitbra ;) men jag vet inte riktigt varför folk har så svårt med att uttalet.. Vissa ord kan dom helt enkelt inte uttala. Konstigt!

När jag kommer hem ska jag plugga italienska, om jag orkar..hehe.. Annars behöver jag inte göra nåt annat idag :) Skönt :) så idag blir det bara till att slappa! Och ja....plugga italienska...kanske.. :P Hehe..
Nej nu orkar jag inte skriva mer. Ha en fortsatt bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback