Engelskan..

Vi skulle kolla klart på en film.. Om den globala uppvärmningen :P sen blev det en debatt utifrån filmen.. Nu i slutet skulle alla skriva en liten reflektion om vad man tyckte om filmen, jag fick gå eftersom jag inte sett filmen! Såg ju bara dom sista 10 minuterna.. Går inte riktigt att skriva en reflektion då! Nästa vecka ska Mission Great Britain introduceras, det ser jag fram emot :) Kommer bli riktigt spännande! Jag och Angelina ska göra ett bra projekt så vi får följa med till London i vår! Hehe..

10.10 börjar marknadsföringen, sen är det äntligen lunch! Jag börjar bli hungrig så.. Efter lunch har jag italienska! Det ska bli kul! Men undra vad vi ska göra...har ju varit så många nya som hoppat in i italienskan hela tiden så blir nog inget nytt idag! Men jag får fortsätta jobba på i boken själv helt enkelt :) Det är alltid bra att ligga ett steg före..hehe..

Igår somnade jag hyfsat tidigt, skönt! Kände mig utvilad när jag vaknade imorse. Men jag funderar på en sak, undra vad det är jag gör i sömnen egentligen?? En morgon vaknade jag och låg uppe vid väggen, på kuddarna.. Och nu imorse låg alla kuddarna i en hög mitt på sängen och jag låg bredvid högen.. Haha..

Nej nu ska jag läsa några av mina favoritbloggar. Kanske skriver mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback