Eftermiddag

Sitter i här i datasalen och väntar på att italienskan ska börja.. Den börjar om en halvtimme! Det är några andra treor här inne också.. Dom lyssnar på svensk musik :P Jättebra, verkligen...haha.. Men jag undrar varför dom är kvar i skolan?? Enligt vad jag vet så har dom ingen lektion i eftermiddag.. Dom kanske väntar på nån. Vem vet :P
Det känns som om det är helt dött här på skolan i övrigt... Men det borde finnas några elever kvar, dom flesta har nog lektion!

Jag kom fram till vad jag ska analysera i marknadsföringen iaf..! Orkar fortfarande inte förklara exakt vad det är vi ska göra.. Men det kanske kommer nån gång.. Har dessutom inte pappret här och jag minns inte exakt vad det va vi skulle göra. Men det visar sig, haha.. Ska ändå inte göra det nu helgen, har inte tid. Måste plugga italienska och göra en geografi-reflektion.. Det är prio 1! Svenska-talet är jag helt klar med nu, måste bara lära mig det helt utantill :P borde inte va så svårt, med tanke på att jag själv skrivit det..haha..

Hm, ja idag blir det lite shopping ändå. Men jag kan inte hålla mig i skinnet! Haha.. Jag har gjort mig förtjänt av det! Ska köpa en tunika och kanske en kjol.. Och sen kanske det blir strumpbyxor :) det märks ju.. Hehe..
Sen ska jag äntligen hem! Idag ska jag bara softa.. Pluggandet får vänta tills i helgen nån gång.. Söndagen kan jag ägna mig åt att läsa och skriva m.m. :P

Haha min svenska-lärare gick nyss förbi och rynkade på pannan åt musiken dom lyssnar på här inne.. jag känner väl ungefär likadant som han såg ut att göra! Haha..

Nu har jag väl skrivit av mig lite grann :) skriver kanske ett inlägg lite senare.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback