Buongiorno!

Ja, mötet gick otroligt fort! Hon läste mitt förslag på syfte/frågeställning och sa att det va bra. Haha.. Så det är jätteskönt att det blev godkänt! :) Nu har jag äntligen ett projektarbete, hehe.. Jag skulle få en handledare nu i slutet av veckan eller under nästa vecka sa hon.. Så snart rullar det igång ordentligt :) nu ska jag bara låna hennes lagbok och läsa lite i den! Men det blir inte förrän nästa vecka, för den här veckan har jag geografin, marknadsföringen och psykologin att tänka på. Nu måste jag komma ihåg att skriva PA-logg när jag kommer hem!

Angelina sprang iväg innan mitt möte började, eftersom hennes buss går snart.. men hon hinner säkert med den! Jag ska också ta första bästa buss hem efter provet. Känner att jag vill hem och berätta för mamma att jag äntligen bestämt mig!

Ikväll börjar Desperate housewives, 21.00 på kanal 5. Det ska jag se! Annars är det väl inget annat som händer idag, förutom att göra lite marknadsföring förstås. Skolan tar mycket tid! Men det är värt det i slutändan!

Arrivederci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback