Äntligen fredag!

Ja, så känns det verkligen! Äntligen fredag! Det är segt i skolan idag..eller har varit det hittills i alla fall. Har haft engelska, vi fick den här lektionen till att göra klart våra uppsatser...men jag blev ju klar redan igår, så jag skrev bara ut den och lämnade in. Då fick jag nån extra-uppgift som jag verkligen jobbade hårt med...*NOT*...haha.. Inte för att läraren brydde sig, för hon hade väl bara den uppgiften för att det skulle finnas nåt att göra ifall man ville arbeta med nåt.. Så jag satt helt enkelt och smsade med Angelina under lektionen :P
Vi va 4 tjejer i klassrummet + läraren..vi började diskutera om nåt och sen ledde det till att vi började prata om studentfesten som ska va nu..idag tror jag faktiskt, fast jag vet inte riktigt. Då frågade Mia mig ifall jag skulle på studentfesten..jag sa att nej, jag fyller inte 18 förrän i juli nästa år! Då tyckte dom riktigt synd om mig för att jag inte kan gå på studentfesterna, eller ja i alla fall inte dom med åldersgräns 18 år :P Fast jag förklarade att det inte gjorde nåt för mig eftersom jag ändå inte dricker. Och ja, justeja, läraren (Nina) blev väldigt förvånad över att jag inte fyller 18 förrän nästa år! Hon ba men då är du ett år yngre än alla andra? mitt svar blev jaa, det är jag.. :P Haha det roligaste med att hon blev så förvånad är för att jag hade henne i tyska hela förra året :P trodde hon visste att jag va ett år yngre, fast hon har väl inte tänkt på det så :)

Ska snart ha marknadsföring, måste skriva ut inlämningsuppgiften så jag kan lämna in den :P sen ska jag posta ett brev och efter det ska jag äta! Börjar bli riktigt hungrig!

Förresten så råkade jag försova mig idag..eller..ja jag sov så länge så jag inte skulle hinna med bussen i alla fall :P Så det blev bara till att fråga pappa lite snällt ifall han kunde skjutsa mig till skolan..och så blev det :) riktigt skönt att sova ut lite i alla fall! Fick sova ända till 06.45, härligt!! :)

Nej men nu ska jag skriva ut och gå till klassrummet..vi börjar snart..!

Vill avsluta med att önska Angelina en trevlig resa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback