Tröööööööööött

Hur kan man va såhär trött? Jag som tyckte jag va totalt utvilad imorse.. Nåväl. Jag somnade till lite på bussen, men vaknade när Angelina skickade sms. Jag måste ha somnat till, eftersom jag hade den där mysiga eftersmaken i munnen som man har då man precis vaknat.. Men vilken tur att hon skickade sms precis då, för på nästa hållplats skulle jag av!

Annars har dagen varit riktigt bra! Den började med engelska, vi skrev ner det vi ska göra som Mission Great Britain och lärarna tyckte vi va jätteduktiga :) sen marknadsföring, men det va inte jobbigt alls. Vi skulle gå till Mique för att kolla vad dom har för produkter där och vilken kundgrupp dom har m.m... Det tog inte lång tid.
Hämtade ut mitt hänge från Guldfynd, som blivit graverat. Det va fint :) Sen gick vi för att skriva ner det vi kommit fram till inom marknadsföringen och efter det åt vi. Efter det gick vi tillbaka till skolan en sväng, skulle kolla med min italienska-lärare ifall jag kunde plugga italienska hemma istället eftersom ettorna skulle skriva prov. Det gick bra, så här sitter jag hemma nu och ska snart plugga italienska en stund!

Annars ska jag inte göra så mycket idag, jag och mamma skulle nog iväg och handla lite tror jag.
Ha en fortsatt trevlig fredag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback