Torsdag

Idag har det varit en riktigt soft dag. Dagen började dock lite mindre bra. Vaknade vid halv 7 nån gång och jag hade sovmorgon till 13.20.. Haha.. Men det va lugnt, fick ju se Beverly Hills 90210 så det gjorde inget! Sen drog jag på mig mjukiskläder för jag och mamma skulle ner till tvättstugan. Vi satte igång de första maskinerna och bestämde oss sedan för att röja i våra källarförråd, sagt och gjort. Nu har vi helt plötsligt rätt mycket plats där nere, haha!
Sen va det dags för mig att fixa i ordning mig inför skolan, jag skulle in till stan och äta lunch med Angelina. Sedan skulle vi gå lite i affärer :) Angelina hittade två polotröjor som hon köpte, jag hittade en vanlig tröja men jag köpte den inte.

Så gick vi mot skolan.. In på skolan.. Ser på informationstavlan att vi skulle samlats på Forum 08.40 imorse.. Jaha okej vad var det vi fick veta då?? Så vi har jagat Per ända sen vi kom till skolan men han har varit upptagen hela tiden. Lite svårt att dyka upp vid den tiden när man har sovmorgon och dessutom inte hade en aning om att man skulle samlas! Nåväl.

Vi hade geografi nyss, det va rätt kul faktiskt! Nu börjar den kursen faktiskt bli intressant! Ska snart ha engelska C, vi ska starta upp Mission Great Britain :) Kommer bli riktigt kul! Jag och Angelina ska göra ett skitbra projekt för att få åka med till London ;) Vi vill dit!

Nu ska jag sluta skriva och läsa lite bloggar. Kommentera gärna!
Ha en fortsatt trevlig dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback